Πέμπτη 19 Απριλίου 2007

Great Success !

Είχαμε κάνει μια δουλίτσα προ καιρού με μια συνεργάτη. Αξιοπρεπή θα την χαρακτήριζα από πλευράς λόγου κόστους/παραδοτέου. Ο πελάτης ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, καλοδουλεμένο υλικό και αρκετή όρεξη μιας και αναγνώριζε το δυναμικό του Internet.

Το 25% του κόστους συμφωνήθηκε να δοθεί ως προκαταβολή και τα υπόλοιπα με την παράδοση μετρητοίς. Η παράδοση έγινε πριν από δύο μήνες περίπου. Μετά από δύο μήνες και αλλεπάλληλες τηλεφωνικές επικοινωνίες κατάφερε η δύσμοιρη η συνεργάτης να πάρει σήμερα μια επιταγή που λήγει την 31η του Μάη.  Πώς τώρα το τοις μετρητοίς έγινε 3.5 μήνες μετά δεν μπορώ να το καταλάβω. "Είσαι αχάριστος, θα μπορούσε να είναι απατεώνας και να σας φάει τα χρήματα¨, είπε ή φωνή μέσα μου. Περιττό να πώ, ότι προς τιμήν της η κοπέλα, προσφέρθηκε να με καλύψει αλλά ευγενικά το αρνήθηκα για λόγους επαγγελματικής συμπόνοιας :-)

Με αέρα και κόσμο απλήρωτο και εγώ ξέρω να κάνω δουλειές... 'Ε ρε ξύλο που θέλουν μερικοί...

1 σχόλιο:

  1. ααα δεν έχεις δίκιο. Επιταγή 3 μηνών είναι μετρητά πλέον. Έχω ένα πελάτη που μου χρωστούσε 1500ευρώ, δίδακτρα από πέρυσι και φέτος. Κατάφερα να του πάρω μια επιταγή για 10 Σεπτεμβρίου. Λέω πω ρε γαμώτο τι να την κάνω 6αμηνη επιταγή. Το λέω στο βιβλιοπόλη μου που του χρωστάω κανα διχίλιαρο και μου λέει, πλάμε με κάνεις, φέρτην να την δώσω σε έναν εκδοτικο.. και πάει λέγοντας... No stress μαν... και ο λογιστής μου το ίδιο είπε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή