Παρασκευή 27 Ιουλίου 2007

Freak Out

Δεν πρόκειται να ξαναστήσω patch σε live site εάν δεν το δοκιμάσω πρώτα επαρκώς.

Το έχω πει στον εαυτό μου αλλά δεν το έχω εφαρμόσει. Μάλλον με διακρίνει έλλειμα αυτοπειθαρχίας. Μόλις είχα γυρίσει σπίτι και άρχισε να βαράει το κινητό. "Ναι, κε Τριπολιτάκη, όταν επιλέγω στον editor μια εικόνα το σύστημα με πετάει έξω"... Με τα πολλά, προσπάθησα να αναπαράγω το πρόβλημα και όντως υφίστατο.

Το τελευταίο patch που είχα περάσει το Σάββατο στο Joomla μου έσπασε τον JCE (ένας εξαιρετικός editor με εξίσου εξαιρετικό support). Φυσικά, μιας και το φιλότιμο δεν είναι ελληνική λέξη - όπως πολλοί θέλουν να πιστεύουν, ο προγραμματιστής του JCE έβγαλε την ίδια κιόλας μέρα (χθές) patch και τέλος καλό όλα καλά. Φυσικά όμως επειδή ο διάολος έχει πολλά ποδάρια, ξέχασε να βάλει ένα ενδιάμεσο patch για ένα πρόβλημα με τα AJAX routines και τα ελληνικά που υπήρχε από την προηγούμενη έκδοση, με αποτέλεσμα να φτιάξω εγώ μια patched έκδοση της patched έκδοσης του editor... Καλό ε;

1 σχόλιο:

  1. Έτσι.... όλοι έτσι την πατάμε. Και πάντα θα το κάνουμε. Είναι δύσκολο να έχεις ένα staging για κάθε τι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή