Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2007

Και ξαφνικά όλα σβήνουν...

Αντέχω τον πόνο όσο δεν πέρνει (βλ. οδοντίατρο - ενέσεις στα ούλα κτλ κτλ κτλ)... την αίσθηση όμως της βελόνας στο δεξί μου χέρι να πέρνει αίμα ποτέ μα ποτέ δεν θα την αποδεχθώ ως κάτι συνηθισμένο που κάνει όλος ο κόσμος. Νιώθω την πίεσή μου να πέφτει και σιγά-σιγά όλα να μαυρίζουν και να παραπονιέμαι στη νοσοκόμα ότι με χάνει και ότι λιποθυμάω... Σήμερα είμουν πιο τυχερός... δεν πρόλαβαν να σβήσουν όλα... Έμεινα αποσβολωμένος σαν μου είχαν ρουφήξει όλη την ενέργεια μου από μέσα. Έχουν περάσει 3 ώρες, 2 πορτοκαλάδες, ένας νες ζεστός και κάτι κουλουράκια και ακόμα χάλια είμαι...

7 σχόλια:

  1. Ελεος!!!Δεν ειναι τιποτε να σου παρουν αιμα...
    Δηλαδη αν σου ζηταγαν να γινεις αιμοδοτης;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ στο ότι δεν είναι τίποτε ... Απλά δεν μπορώ να το εξηγήσω. Θα ήθελα πολύ να γινόμου ν ενεργός αιμοδότης αλλά μάλλον δεν θα τα κατάφερνα... :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέσε κοιμήσου το καλύτερο που έχεις να κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχώς δεν έχω τις γνώσεις ώστε να κρίνω αν αυτό που σου συμβαίνει είναι καθαρά ψυχολογικό ή εαν υπάρχει κάποια παθολογική/φυσική αιτία. Λυπάμαι που σε επηρεάζει τόσο. Εγώ πάλι δε νιώθω τίποτα το περίεργο όταν μου παίρνει κάποιος αίμα.

    Από περιέργεια, με τι μηχανισμό σου πήραν αίμα; Με απλή σύριγγα ή κάποιο BD Vecutainer. Εαν δε κάνω λάθος κάποιοι άνθρωποι έχουν πρόβλημα με την απότομη άντληση του αίματος που προκαλούν αυτόματοι μηχανισμοί άντλησης. Σε αυτές τις περιπτώσεις ενδείκνυται η χρήση απλής σύριγγας και προσεκτικής (αργής) άντλησης. Επίσης καλό είναι να μη κοιτάς το χέρι σου αλλά κάπου αλλού μέχρις ότου τελειώσει η διαδικασία και σου βάλουν βαμβάκι, σηκώσεις το μπράτσο κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Δυστυχώς οι φλέβες μου είναι αρκετά λεπτές και βρίσκονται κάτω από ένα καλά αναθρεμένο στρώμα λίπους. Αν η νοσοκόμα δεν είναι αρκετά πεπειραμένη, μπορεί να κάνει αρκετά λεπτά με τη βελόνα μέσα μέχρι να βρεί κάποια φλέβα. Στην προκειμένη περίπτωση, ξεκίνησε από το αριστερό και αφού απέτυχε, δοκίμασε την τύχη της στο δεξί.

    Η μέθοδος που χρησιμοποίησε είναι αυτή της πεταλούδας η οποία συνδέεται με ένα δοχείο τη φορά (μιας και χρειάστηκαν τρία δείγματα). Γενικά προσπαθώ να το δέχομαι χαλαρά αλλά η κίνηση που κάνει η βελόνα μέσα μου δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστη. Το αστείο είναι ότι στον οδοντίατρο όπου σε κλίμακα πόνου και ταλαιπωρίας προσέγγισα το 9/10 δεν είχα τέτοιες τάσεις και η οδοντίατρος απόρησε για τη σκληρότητα με την οποία αντιμετώπισα την περιοδοντίτιδα που είχα και τον εντατικό καθαρισμό... Μάλλον το αίμα είναι το αδύναμο μου σημείο :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό που έπαθες είναι κρίση άγχους. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες και με διαφορετικές αφορμές. Το 'χω πάθει με παρόμοια αφορμή παρόλο που είμαι εθελοντής αιμοδότης εδώ και μια δεκαπενταετία. Δεν υπάρχει τρόπος να το αντιμετωπίσεις, απλά αφού φοβάσαι τόσο πολύ απέφευγε το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εχεχεχεχε και όσο σκέφτομαι τους άλλους που τρέμουν τον οδοντίατρο σπάω πλάκα με τον εαυτό μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή