Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

Google Apps for domains rulez :-)

Το google apps for domains μπορώ να πω ότι μου έχει λύσει τα χέρια σε άπειρες περιπτώσεις. Πρόσφατα, αποφάσισα να μεταβώ σταδιακά αποκλειστικά στην υποδομή τους για τα e-mail της μικρής (ελπίζω για την ώρα) επιχειρησής μου.

Εκεί όμως που έμεινα έκθαμβος ήταν όταν άνοιξα χθες ένα spreadsheet, μαζί με έναν συνεργάτη, στα Google Documents. Η συνεργασία ήταν άψογη και απρόσκοπτη. Όσες αλλαγές έκανε, τις έβλεπα άμεσα με υπενθύμιση ότι έγιναν από το συνεργάτη.

Νομίζω ότι ο δρόμος προς τις on-line εφαρμογές, αν και μακρύς, έχει όλο το μέλλον δικό του.

3 σχόλια:

  1. It rules όταν είναι up. Όταν έκανα migrate το dblabs.com στο Google Apps για να έχω μια άποψη του πως παίζει με ένα μικρό working environment, η υποδομή του email ήταν κάτω για δυο μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιώργο μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση. Τόσο gmail όσο και το google apps έχουν αποδεδειγμένα πολύ μικρά outages. Ειδικά το gmail τα 3 τελευτία χρόνια δεν πρέπει να έχει ξεπεράσει τις 8-10 ώρες. Στο google apps που το δουλεύω κάμποσο καιρό δεν έχω δει outage.

    Μήπως έπεσες σε κάποια transient φάση του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για να λέμε του στραβού το δίκιο, για τα λεφτά που έδωσα ($0) μια χαρά δουλεύει και ένα outage μπορεί να είναι ανεκτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή