Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2005

windows live και live.com

Θου κύριε φυλακί τω στόματι μου... M$ site και να είναι καλό;

Κι όμως κύριοι, κυρίες και μικρά μου παιδιά. Είναι καλό και λειτουργεί πολύ καλά. Το live.com κάνει αυτό που ακριβώς θέλω γρήγορα και όμορφα. Τί δεν άκουσα; Τι κάνει αυτό το ρημάδι; Πολύ απλά είναι ένας content aggregator (συγκεντρωτής αν και δεν μου φαίνεται ιδιαίτερα καλή ως μετάφραση). Του τοποθετείτε τα RSS feeds από τα αριστερά (έχει μια λίστα με έτοιμα αλλά και τις δικές σας επιλογές) και τα εμφανίζετε σε στήλες, των αριθμό των οποίων επιλέγετε πάλι εσείς. Επίσης επιλέγετε τον αριθμό των articles που θέλετε να εμφανίζονται σε κάθε feed αλλά και τη θέση του στην οθόνη. Έχοντας το δοκιμάσει για καμμιά δεκαριά μέρες μπορώ να πω ότι είναι αρκετά γρήγορο, αξιόπιστο (εάν εξαιρέσουμε το in.gr το οποίο έχει συχνά timeouts στα rss feeds του) για beta release και εύκολο στη χρήση. Το σημαντικότερο δε, είναι ότι πλέον για την καθημερινή μου ενημέρωση γλιτώνω αρκετό χρόνο σε σχέση με αυτόν που θα αφιέρωνα για να ανοίξω τα sites που με ενδιαφέρουν. Επίσης δεν είμαι αναγκασμένος για να δω τα headlines να βλέπω και τις χαζές διαφημίσεις στα sites.

Θα μου πεί κανείς τώρα γιατί δεν βάζεις ένα client να τελειώνεις; Ανάγεται το ερώτημα στην ύπαρξη και χρησιμότητα του web mail.

Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε...

[@more@]s

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου